Klasy o profilu call center coraz bliżej. Resort Morawieckiego jest za
Ministerstwo Rozwoju pozytywnie zaopiniowało wniosek o utworzenie klas o profilu call center - dowiedział się dziennik.pl. Resort na dniach prześle wymagane dokumenty do Ministerstwa Edukacji Narodowej.

Pytają o zarobki , miasto, wiek, nazwę banku z którego się korzysta, czy telefon jest prywatny czy na firmę, to może się skończyć nagłym wyparowaniem pieniędzy z konta. Oczywiście nie na wszystkie pytania można odpowiadać, ale nie informują o tym na początku. Podziękowałem po trzech pierwszych. Omijać z daleka.
Niebezpieczny 20.09.2019 00
TO JEST ZŁO. Chyba. Głuchy telefon.
Niebezpieczny 17.09.2019 00
ZŁO
Niebezpieczny 17.09.2019 00
Ze strony Kantar - badanie opinii rynkowej: ,,3. Nowe produkty i usługi
Wzrost poprzez rozwój portfela produktów i usług"
A pewnie chodziło o ,,PORTFOLIO". Nawet fałszywą stronkę sobie zrobili żeby podbić wiarygodność, żadna szanująca się i "światowa" firma takich błędów nie zrobi.
A szukają ludzi z takim wykształceniem co się by nabrali...
Niebezpieczny 16.09.2019 00
od kilku dni wydzwania ten numer a jak odbieram natychmiast rozłącza się!!! 224968600 ja nie oddzwaniam!!!
Nękający 13.09.2019 00
dzwonią od miesiąca codziennie
Nękający 12.09.2019 00
Telefon o godzinie 21:45, dziwne
Niebezpieczny 10.09.2019 00
Nękający.
Niebezpieczny 10.09.2019 00
Upierdliwi
Nękający 09.09.2019 00
dzwonią na chybił trafił i wyciągają dane osobowe. Pachnie wyłudzeniem.
Niebezpieczny 08.09.2019 00
Badanie satysfakcji
Nękający 27.08.2019 00
Głuchy telefon
Nękający 24.08.2019 00