Klasy o profilu call center coraz bliżej. Resort Morawieckiego jest za
Ministerstwo Rozwoju pozytywnie zaopiniowało wniosek o utworzenie klas o profilu call center - dowiedział się dziennik.pl. Resort na dniach prześle wymagane dokumenty do Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Ankieta - szkoda czasu.
Nękający 05.11.2015 +10
Całkowity brak przyzwoitości ! Potrafią dzwonić w okolicy godz 22:00 ! Nieodebranie połączenia powoduje ponowne dzwonienie . Najlepiej odrzucić. Wtedy dają spokój na chwilę.Pod żadnym pozorem nie odbierać połączenia bo już się nie odczepią !!!
Nękający 05.11.2015 +20
Nieprofesjonalne
Nękający 26.10.2015 00
dzwono to to o 22:00 z nie wiadomo czym.
Nękający 15.10.2015 00
Dzwoni już od jakiegoś miesiąca, kilka razy dziennie. Zanim dobiegnę do telefonu, przestaje. Oddzwaniając usłyszałem, że to jestTNS
Nękający 16.09.2015 +2-4
31.01.2016 00
TNS Polska - ankiety
Neutralny 14.10.2014 +1-2
ankiety przez telefon
Neutralny 09.10.2014 +1-2
To numer TNS Polska dzwonią w celu przeprowadzania ankiet
Neutralny 02.01.2014 +1-2