Klasy o profilu call center coraz bliżej. Resort Morawieckiego jest za
Ministerstwo Rozwoju pozytywnie zaopiniowało wniosek o utworzenie klas o profilu call center - dowiedział się dziennik.pl. Resort na dniach prześle wymagane dokumenty do Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Ankieter z Kantar Polska. Bardzo miła pani - rzadko spotykane.
Bezpieczny 08.11.2018 +3-7
Ankieter badający rynek. Padły pytania o bank, wykształcenie, województwo oraz markę herbaty którą ostatni raz zakupiłem. Jak komuś się nudzi to można odebrać. Nie są nachalni, jak się raz nie wyrazi zgody to nie naciskają. Nie miałem złych odczuć po rozmowie.
Bezpieczny 24.10.2018 +3-5
16.09.2019 00
В пятницу 27.07.18г был звонок с этого номера примерно в 18часов по поводу работы. Из за незнания мной польского языка диалог не получился. Хочу возобновить диалог с помощью SMS и googl переводчика.
Bezpieczny 30.07.2018 0-6
Kantar TNS. Typowa ankieta. Który operator, które banki, jaki ubezpieczyciel, czy ostatnio piłeś "actimel" (?!), czy chcesz brać udział w płatnych okresowych ankietach (potrzebne podanie e-maila), itp. Pani uprzejma i zorientowana: mówię o GIODO - ma pani przecież nr telefonu. Okazuje się, że tylko prefiks, a sam nr jest losowany komputerowo i niewidoczny dla obsługi.
Bezpieczny 15.05.2018 +3-18
Ankieta jeśli nie masz czasu rozłączają się
Bezpieczny 10.01.2018 0-2
TNS Polska, badanie opinii
Bezpieczny 25.02.2016 +1-1