Obiecywali dotacje w zamian za zainstalowanie fotowoltaiki. UOKiK wszczął postępowanie…
Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko firmie telemarketingowej Asmanta Call Center. Zarzuty dotyczą m.in. dzwonienia do konsumentów bez ich zgody na telemarketing. Do tego pracownicy firmy mieli przekazywać nieprawdziwe informacje.

Przeprowadza badania ankietowe
Neutralny 12.07.2022 00
Negatywny
Nękający 20.06.2022 00
2 razy dzwonil
Nękający 04.06.2022 00
Nękanie
Nękający 01.06.2022 00
Dzwoni non stop
Nękający 29.03.2022 00
badania jakies rynku ubezpieczeniowego
Nękający 07.03.2022 00
Głuchy telefon
Neutralny 11.01.2022 00
Nękanie jeden po drugim co kilkanaście sekund
Nękający 27.12.2021 00
Dzwonił 6 razy,ale nie odbieram
Nękający 24.11.2021 00
Twierdzi że PZU. Na prośbę, że sprawdzę sobie czy rzeczywiście to jest PZU (bo ubezpieczenie zawiera dane wrażliwe) i zadzwonię - rozłącza się
Nie ma tagu 'podejrzany' dlatego dałem nękający
Nękający 04.10.2021 00
Przedstawiają się jako PZU i chcą zrobić ankietę
Neutralny 06.09.2021 00
Ankieta zadowolenia PZU, mówi że nie chce żadnych poufnych danych a za chwilę pyta czy jest się tą osobą podając imię i nazwisko.
Neutralny 02.09.2021 00