Poziom “telefonicznego SPAM-u” spadł. Jak mimo obostrzeń możemy telefonicznie reklamować…
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
| Ocena | |
|---|---|
| Stopień niebezpieczeństwa: | 0 % |
| Liczba ocen: | 0× |
| Ostatnia ocena: | Nie oceniono Dodaj komentarz |
| Odsłony | |
|---|---|
| Liczba odsłon: | 3× |
| Ostatnia odsłona: | 12.06.2025 |
Do tego numeru na razie nie dodano komentarza. Pomóż nam się dowiedzieć, o kogo chodzi.
Kto tworzy bazę danych i w jaki sposób zapewniana jest wiarygodność komentarzy?
Bazę numerów telefonicznych i ich ocen tworzą sami użytkownicy. Dzielić się swoimi doświadczeniami w komentarzach mogą bezpośrednio na stronie internetowej lub przez aplikację Call Insider.
Komentarze dodawane są przez użytkowników anonimowo, zatem ich wiarygodności nie da się w pełni zagwarantować. Oczywiście, spotykamy się z prośbami o usunięcie komentarzy do numeru z wyjaśnieniami, iż chodzi o walkę konkurencyjną, a komentarze były wymyślone. Zastrzegamy sobie więc prawo do usunięcia komentarza, a także zablokowania całej dyskusji pod numerem telefonicznym.
Każdy użytkownik może jakikolwiek komentarz natychmiast zablokować do czasu, zanim nie zajmą się nim administratorzy. Wystarczy kliknąć na ikonkę kosza w prawym dolnym rogu, wypełnić krótki formularz i potwierdzić adres e-mailowy, na który następnie użytkownik otrzyma zawiadomienie, jak zgłoszoną kwestię rozpatrzyli administratorzy.
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
Od grudnia nowe przepisy zabraniają firmom dzwonić do klientów i namawiać np. na garnki czy patelnie. Mimo to firmy dzwonią nadal i twierdzą, że zaproszenie na pokaz to nie jest marketing.
© 2011–2025 nieznanynumer.pl