Poziom “telefonicznego SPAM-u” spadł. Jak mimo obostrzeń możemy telefonicznie reklamować…
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
| Ocena | |
|---|---|
| Stopień niebezpieczeństwa: | 50 % |
| Liczba ocen: | 1× |
| Ostatnia ocena: | 03.02.2013 Dodaj komentarz |
| Odsłony | |
|---|---|
| Liczba odsłon: | 97× |
| Ostatnia odsłona: | 07.11.2021 |
Nasza rada: Wypróbuj naszą nową aplikację Call Insider. Możesz ją bezpłatnie pobrać z Google Play.
Czy usługa API jest dostępna?
Niestety, nie świadczymy usługi API; nie planujemy również świadczyć jej w przyszłości.
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
Od grudnia nowe przepisy zabraniają firmom dzwonić do klientów i namawiać np. na garnki czy patelnie. Mimo to firmy dzwonią nadal i twierdzą, że zaproszenie na pokaz to nie jest marketing.
© 2011–2025 nieznanynumer.pl
czyj to numer?
Neutralny 03.02.2013 00