Nieznany numer nie zadzwoni. Znaleźli sposób na telemarketerów
Francuskie władze na poważnie wzięły się za natrętnych telemarketerów, narzucając ścisłe ograniczenia godzin pracy i strasząc drakońskimi karami.
Odkryliśmy, że w innej witrynie znajdują się komentarze do tego numeru telefonu z oceną Niebezpieczny.
Ocena | |
---|---|
Stopień niebezpieczeństwa: | 0 % |
Liczba ocen: | 1× |
Ostatnia ocena: | 10.10.2025 Dodaj komentarz |
Odsłony | |
---|---|
Liczba odsłon: | 3× |
Ostatnia odsłona: | 10.10.2025 |
Nasza rada: Wypróbuj naszą nową aplikację Call Insider. Możesz ją bezpłatnie pobrać z Google Play.
Od jak dawna niniejsza usługa jest świadczona i dla kogo jest przeznaczona?
Usługa zrodziła się w Czechach, w 2011 roku. Jest forum internetowym, na którym użytkownicy mogą dzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z numerami telefonów. Chodzi zarówno o numery nękające (szczególnie telemarketing, sondaże), jak i przydatne (np. kurierzy, urzędy)..
Już od samego początku usługa spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, więc wkrótce powstawać zaczęły kolejne mutacje językowe. Dzisiaj forum działa w ponad 20 językach i 34 krajach na całym świecie.
Usługa przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą zidentyfikować właściciela nieznanego numeru telefonu. Autorzy projektu zaprezentowali też nowość – aplikację mobilną Call Insider na telefony z systemem operacyjnym Android. Ponadto, aplikacja ta – połączona z bazą danych strony internetowej nieznanynumer.pl – umożliwia użytkownikom zablokowanie numerów telefonów używanych przez firmy telemarketingowe.
Francuskie władze na poważnie wzięły się za natrętnych telemarketerów, narzucając ścisłe ograniczenia godzin pracy i strasząc drakońskimi karami.
Zapewne każdy otrzymał kiedyś telefon z dziwnego, nieznanego numeru, który okazał się być zwykłym telefonicznym spamem namawiającym nas do udziału w jakimś pokazie, promocji czy innej handlowej akcji. Wyjaśniamy, jak można uchronić się przed tego typu irytującymi połączeniami.
© 2011–2025 nieznanynumer.pl
Dostałam telefon z banku – uprzejmy głos zapytał, czy nadal planuję wziąć kredyt. Fajnie, że dbają o kontakt.
Przydatny 10.10.2025 00