Zakupy online: klient chroniony prawie idealnie. Więcej informacji i praw dla konsumentów
Kupujący przez Internet będą lepiej informowani i zyskają dodatkowe 4 dni na zwrot towaru. Lepiej chronieni będą także klienci akwizytorów czy telemarketerów.
| Ocena | |
|---|---|
| Stopień niebezpieczeństwa: | 50 % |
| Liczba ocen: | 1× |
| Ostatnia ocena: | 20.03.2011 Dodaj komentarz |
| Odsłony | |
|---|---|
| Liczba odsłon: | 49× |
| Ostatnia odsłona: | 01.10.2021 |
Nasza rada: Wypróbuj naszą nową aplikację Call Insider. Możesz ją bezpłatnie pobrać z Google Play.
Kto jest odpowiedzialny za treść komentarzy?
Za treść komentarzy odpowiedzialni są wyłącznie użytkownicy, którzy dany komentarz udostępnili na forum. Administrator zobowiązany jest do usunięcia komentarza tylko w sytuacji, kiedy zostanie poinformowany o tym, iż treści są niezgodne z prawem.
Kupujący przez Internet będą lepiej informowani i zyskają dodatkowe 4 dni na zwrot towaru. Lepiej chronieni będą także klienci akwizytorów czy telemarketerów.
Ministerstwo Rozwoju pozytywnie zaopiniowało wniosek o utworzenie klas o profilu call center - dowiedział się dziennik.pl. Resort na dniach prześle wymagane dokumenty do Ministerstwa Edukacji Narodowej.
© 2011–2025 nieznanynumer.pl
Też dostałam dzisiaj podobnego esa z tego nr. woj.śląskie
Neutralny 19.09.2014 00