Poziom “telefonicznego SPAM-u” spadł. Jak mimo obostrzeń możemy telefonicznie reklamować…
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
Ocena | |
---|---|
Stopień niebezpieczeństwa: | 0 % |
Liczba ocen: | 0× |
Ostatnia ocena: | Nie oceniono Dodaj komentarz |
Odsłony | |
---|---|
Liczba odsłon: | 3× |
Ostatnia odsłona: | 25.09.2025 |
Do tego numeru na razie nie dodano komentarza. Pomóż nam się dowiedzieć, o kogo chodzi.
Nasza rada: Wypróbuj naszą nową aplikację Call Insider. Możesz ją bezpłatnie pobrać z Google Play.
Czy usługa API jest dostępna?
Niestety, nie świadczymy usługi API; nie planujemy również świadczyć jej w przyszłości.
Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami.
Od grudnia nowe przepisy zabraniają firmom dzwonić do klientów i namawiać np. na garnki czy patelnie. Mimo to firmy dzwonią nadal i twierdzą, że zaproszenie na pokaz to nie jest marketing.
© 2011–2025 nieznanynumer.pl
Wiadomość od administratora strony internetowej nieznanynumer.pl
„Pomóż innym użytkownikom strony i podziel się swoimi doświadczeniami, związanymi z tym numerem telefonu. Kiedy dzwoniono do Ciebie z tego numeru i jak często? Jeśli odebrałeś telefon, to co było tematem rozmowy? Po wysłaniu, Twój komentarz pojawi się tutaj.“
25.09.2025