Zakupy online: klient chroniony prawie idealnie. Więcej informacji i praw dla konsumentów
Kupujący przez Internet będą lepiej informowani i zyskają dodatkowe 4 dni na zwrot towaru. Lepiej chronieni będą także klienci akwizytorów czy telemarketerów.
Ocena | |
---|---|
Stopień niebezpieczeństwa: | 0 % |
Liczba ocen: | 0× |
Ostatnia ocena: | Nie oceniono Dodaj komentarz |
Odsłony | |
---|---|
Liczba odsłon: | 6× |
Ostatnia odsłona: | 20.03.2025 |
Do tego numeru na razie nie dodano komentarza. Pomóż nam się dowiedzieć, o kogo chodzi.
Nasza rada: Wypróbuj naszą nową aplikację Call Insider. Możesz ją bezpłatnie pobrać z Google Play.
Mój komentarz zniknął lub został zmieniony. Dlaczego?
Komentarze zmieniamy i usuwamy z następujących powodów:
Kupujący przez Internet będą lepiej informowani i zyskają dodatkowe 4 dni na zwrot towaru. Lepiej chronieni będą także klienci akwizytorów czy telemarketerów.
Ministerstwo Rozwoju pozytywnie zaopiniowało wniosek o utworzenie klas o profilu call center - dowiedział się dziennik.pl. Resort na dniach prześle wymagane dokumenty do Ministerstwa Edukacji Narodowej.
© 2011–2025 nieznanynumer.pl
Wiadomość od administratora strony internetowej nieznanynumer.pl
„Pomóż innym użytkownikom strony i podziel się swoimi doświadczeniami, związanymi z tym numerem telefonu. Kiedy dzwoniono do Ciebie z tego numeru i jak często? Jeśli odebrałeś telefon, to co było tematem rozmowy? Po wysłaniu, Twój komentarz pojawi się tutaj.“
20.03.2025